Disco boot

Nog nooit waren de disco invloeden zo duidelijk aanwezig in Dance als de afgelopen jaren (Herculus & Love Affair, Pilooski, Lindstrom, The Revenge, Aeroplane, Trus’me). Ook Nederland doet (internationaal) mee aan de disco-revival (San Proper, Tom Trago, Dekmantel Soundsystem). Dit weekend kan je op zaterdag in de Sugar Factory terecht bij Disco Dip. En zondag is er een heel speciaal feestje met het motto: geen nood, wij hebben de boot. Hier draaien de twee kopstukken van het engelse label Prime Numbers, namelijk Linkwood & Trus’me.

Het album Working Nights van Trus’me is alweer bijna twee jaar zwaar favoriet bij mij, en ook zijn dj-sets zijn niet te versmaden. Dit is een van zijn recentere online mixen. Een geweldige set met niet eens zo heel veel disco maar de diepste Deephouse.

DISCO 3000 Live by Trus’me (54″07′ / 320kbps)
DOWNLOAD

BE – When You Left [Prime Numbers]
Linkwood – Eagle [Firecracker Recordings]
Linkwood – Ooh La La [Firecracker Recordings]
Linkwood – (Test) [Prime Numbers]
Marbert Rocel – Beats Like Birds (Trus’Me RMX) [Compost Records]
Wireman – Armour (Move D RMX) [Prime Numbers]
DJ Q – Somethin’ Ta Feel [Strength Music Recordings]
Transllusion – Dimensional Glide [Supermat]
Nicuri – A Thousand Points Of Light [Strength Music Recordings]
Mfor – Theif [Reincarnation]
Wireman – Axiom [Prime Numbers]

MEER TRUS’ME

3 reacties
  1. Andre zei:

    ha Martin

    hoe heet dat nummer vanaf 1.22 in hun youtube ‘flyer’ clipje?

    groet

    Andre

  2. djkmart zei:

    Dat nummer komt van het album Working Nights van Trus’me en heet At the disco.

    • Andre zei:

      ah oke, dank!

Geef een reactie

