de winkel op de hoek..

cornershop-judy-lp-lst064703

Cornershop, wat mij betreft een van de leukere jaren ’90 bandjes, heeft weer een nieuwe plaat uit met de titel: Jucy sucks a lemon for breakfast (nu op luisterpaal). Op het eerste gehoor niks nieuws onder de zon maar toch weer erg lekker. Als ik de clip bij de single bekijk krijg ik meteen weer zin om naar India te gaan.

Hun album When i was born for the 7th time stamt alweer uit 1979 en leverde een dikke hit op: Brimfull of Asha (in de remix van Fatboy Slim). Deze heb ik destijds stukgedraaid en ook nu heb ik ‘m altijd mee in mijn cd-map.
BEKIJK HIER het verhaal achter Brimful of Asha.

Afbeelding 1

Geef een reactie

