Melancholisch weekje

De eerste week van mei staat in het teken van de melancholie. Allereerst ga ik op 3 mei naar het langverwachte concert van Antony & the Johnsons in Eindhoven. Twee dagen later is het tijd voor Beirut in Paradiso en weer 2 dagen later voor Andrew Bird, ook in Paradiso. Alle drie zijn het unieke en fantastische artiesten die overlopen van gevoeligheid en subtiliteit. Ik kijk er erg naar uit maar denk dat ik daarna maar even ga bijkomen met wat Beastie Boys of Public Enemy. Hier alvast wat voorpret.

Antony & The Johnsons, Fistful of Love live in Straatsburg (april 2009):

Nog maar een keer die geniale video van het nummer Nantes live opgenomen in Rue Oberkampf in Parijs (2007):

Andrew Bird met een nummer van zijn nieuwe cd: Masterswarm. Live in New York (2008)

1 reactie
  1. Ik ben jaloers, nou ja, half. Antony ,die wilde ik zelf graag zien, maar was (weer) te laat. Beirut ga ik ook naar toe. Vorige keer ook gezien, ben benieuwd hoe het deze keer is. Andrew Bird moet ook prachtig zijn, gezien zijn albums. Veel plezier deze week.

Geef een reactie

