Jaaroverzicht 2008

Zo tegen het eind van het jaar kan ik concluderen dat 2008 muzikaal gezien een goed jaar was. Ik heb hier naar mijn mening het beste samengevat in drie lijstjes.
DOWNLOAD best pop/alternative/electronic

2008bestpop
1. The Last Shadow Puppets – My mistakes were made for you
2. The Black Keys – So he won’t break
3. The Kills – cheap and cheerful
4. dEUS – The architect
5. MGMT – Kids
6. Martina Topley Bird – Carnies
7. Hot Chip – One pure thought
8. The Ting Tings – That’s not my name
9. Dan le Sac and Scroobius Pip – Letter from God to man
10. Beck – Youthless
11. Morgan Geist – Detroit
12. Ladyhawke – Paris is burning
13. Santogold – Lights out
14. TV on the Radio – Crying
15. Tricky – Veronika

DOWNLOAD best soul/hiphop/dance 2008
2008bestdance
1. Trus’me – Drilling
2. Lulu Rouge – Sweeter than sweet
3. Jazzanova feat. Jos̩ James РLittle bird
4. Stepahnie McKay – Jackson Avenue
5. Al Green – What more do you want from me
6. Kraak en Smaak feat. Ben Westbeech – Squeeze me
7. Jamie Lidell – Figured me out
8. Raphael Saadiq – Staying in love
9. Hercules and Love Affair – Raise me up
10. De jeugd van tegenwoordig – Bertje vs Yayo
11. Erykah Badu – Master teacher
12. Q-tip – Dance on glass
13. Quiet Village – Can’t be beat
14. Loco Dice – M train to Brooklyn
15. Someone 20 – Benga

DOWNLOAD best remixes 2008

208bestrmx
1. MGMT – Electric feel – Justice remix
2. Ane Brun – Headphone silence – Henrik Schwarz remix Dixon edit
3. Jazzanova – Let me show ya – Henrik Schwarz remix
4. Adele – Hometown glory – Night Facilities remix
5. Kid Kudi – Day ’n night – Crookers remix

4 reacties
  1. Andre zei:

    ik ga het es ff beluisteren…

    benieuwd wat er blijft hangen voor de PUL party in maart!

  2. WAUW! niet 1, maar 3! Zeker net op vakantie geweest?

  3. Sytse zei:

    Dank! neem ze zo mee op de fiets door Barcelona, waar ik nog wel veel meer van die straatgraffiti voor je kan verzamelen..

  4. Sytse zei:

    zeg Dj- ik weet niet wat je hebt uitgespookt met de volumeknop, maar je kompilaatsie pop/electro heeft zojuist mijn rechter oordopje opgeblazen. De dikke dansplaatjes zijn daarentegen erg zacht. Vergeten volume af te stemmen? au, au mijn oor….

Geef een reactie

