the Wonder years

Dit weekend geeft stevie Wonder twee concerten in Nederland (en ik ben er zondag bij). Dit muzikale genie heeft zoveel moois geschreven, maar “the wonder years” zijn voor mij van 1972 tot 1976, zeg maar de aanloopjaren naar zijn meesterwerk songs in the key of life. Van deze periode heb ik een best-of samengesteld (wat niet makkelijk was, zoveel geweldige nummers!). Het zijn tracks van: Where i’m comming from, Music of my mind, Talking book, Stevie Wonder presents Syreeta, Innervisions, Fulfillingness first finale en natuurlijk Songs in the key of life.


download:
The Wonder Years 1971 -1976 (deel 1)
The Wonder Years 1971 -1976 (deel 2)

tracklist:
Do Yourself a Favor
If You Really Love Me
Maybe Your Baby
You’ve Got It Bad Girl
Love Having You Around
Superwoman (Where Were You When I Needed You)
Black Maybe (Syreeta)
I Love Every Little Thing About You (Syreeta)
Too High
Living For The City
Golden Lady
Jesus Children Of America
Heaven Is 10 Zillion Light Years Away
Boogie On Reggae Woman
Creepin’
You Haven’t Done Nothin’
Summer Soft
Knocks Me Off My Feet
Have A Talk With God
Another Star

2 reacties
  1. Andre zei:

    nog bedankt voor deze. miste er toch een paar…..

Geef een reactie

